Ανακτώντας το αρχικό μου ήθος μέσω της καθοδήγησης του Θεού

2019-07-12

«Ε, Βανγκ, δεν είναι περίεργο που δεν κερδίζεις σχεδόν καθόλου χρήματα στην επιχείρησή σου! Δούλεψες πολύ σκληρά για να διορθώσεις αυτό το σκούτερ μόλις τώρα, αλλά χρέωσες λίγα για την εργασία. Εάν ήμουν στη θέση σου, θα είχα απλώς κοτσάρει ένα νέο εξάρτημα για να γλιτώσω τον κόπο και να κερδίσω λίγο περισσότερα λεφτά».

«Είναι αλήθεια - δεν σε επικρίνω, απλώς είσαι πολύ πεισματάρης. Όπως λένε κάποιοι: "Ο άνθρωπος χωρίς έξτρα εισόδημα είναι πεινασμένος σαν άλογο χωρίς λίγο παραπάνω σανό" και "Άσπρη γάτα, μαύρη γάτα, δεν έχει σημασία, αρκεί να πιάνει ποντίκια". Αν θέλεις να κερδίζεις χρήματα στην επιχείρηση, πρέπει να σκέφτεσαι με ευελιξία. Το να στηρίζεσαι απλά στις ικανότητες και τις καλές σου προθέσεις, δεν θα αποφέρει χρήματα. Η κοινωνία μας περιστρέφεται γύρω από το χρήμα σήμερα - το χρήμα μιλάει, και χωρίς αυτό κανείς δεν θα σου δίνει την παραμικρή σημασία».

Ήταν αργά το βράδυ και όλα ήταν ήσυχα, κι εγώ ήμουν ξαπλωμένος στο κρεβάτι στριφογυρίζοντας, αδυνατώντας να κοιμηθώ. Όσα μου είχαν πει οι άλλοι ιδιοκτήτες καταστημάτων συνέχιζαν να κλωθογυρίζουν στο μυαλό μου. Είχα πολλή δουλειά από τότε που άνοιξα το κατάστημα ηλεκτρικών οχημάτων, κάνοντας και πωλήσεις και επισκευές. Σκεφτόμουν ότι με τις δεξιότητές μου και την καλή επιχειρηματική μου δεοντολογία θα κέρδιζα σίγουρα κάποια χρήματα. Όμως, προς έκπληξή μου, τα χρήματα που κέρδιζα ήταν απλώς αρκετά για να υποστηρίζω την οικογένειά μου, ενώ όλοι οι άλλοι στον ίδιο κλάδο μπορούσαν να χτίσουν νέο σπίτι και να αγοράσουν νέο αυτοκίνητο. Ήμουν ο μόνος που είχε κολλήσει στο ίδιο επίπεδο. Σκεφτόμουν: «Αποδεικνύεται ότι έχουν δίκιο. Εάν δεν κάνω μερικά κόλπα, δεν θα κερδίσω ποτέ περισσότερα χρήματα. Φαίνεται ότι πρέπει να προσαρμοστώ στις επιταγές της εποχής....»

Αποφασίζω να πάω με το ρεύμα της εποχής για να βγάλω λεφτά

Μία μέρα ήλθε ένας πελάτης με μια μοτοσικλέτα που χρειαζόταν επισκευή. Είδα ότι το καρμπυρατέρ έχανε καύσιμο, μόλις όμως το έβγαλα και ετοιμαζόμουν να το επισκευάσω, σκέφτηκα τι μου είχαν πει εκείνοι οι τύποι για το να βάζω απλώς ένα καινούριο. Άρχισα να κινούμαι λίγο πιο αργά και αισθάνθηκα πραγματικά αγχωμένος ενώ αναρωτιόμουν: «να το επισκευάσω ή να το αντικαταστήσω;» Αν το επισκεύαζα, θα μπορούσα να χρεώσω μόνο 10 γιουάν για την εργασία, εάν έβαζα όμως καινούριο, θα κέρδιζα πολλαπλάσια από αυτό το ποσό. Τι θα γινόταν όμως αν ο πελάτης το καταλάβαινε; Δεν ήταν πολύ πιθανόν - αυτό κάνουν όλοι οι άλλοι και δεν έχουν ποτέ προβλήματα, και εάν συνέχιζα να δουλεύω ευσυνείδητα με αυτόν τον τρόπο, πότε θα έβγαζα αρκετά χρήματα; Σκέφτηκα ότι θα ακολουθούσα την υπόδειξη των συναδέλφων μου αυτήν τη φορά. Καταπνίγοντας τον φόβο στην καρδιά μου, προσποιήθηκα τον ήρεμο και είπα στον πελάτη: «Κύριε, το καρμπυρατέρ σας είναι χαλασμένο. Πρέπει να το αντικαταστήσω». Συμφώνησε πρόθυμα. Μόλις έφυγε, ένιωσα ένα αίσθημα αμηχανίας που δεν μπορούσα να εκφράσω με λόγια. Δεν εξαπατούσα έτσι τους ανθρώπους; Είδα όμως τον λογαριασμό των εκατό γιουάν στο χέρι μου και σκέφτηκα ότι όλοι έτσι είναι αυτές τις μέρες κι ότι αν δεν ακολουθούσα την τάση, δεν θα μπορούσα ποτέ να φτι

άξω μια οικογενειακή περιουσία. Ένιωθα ότι δεν είχα άλλη επιλογή παρά να συνεχίσω έτσι.

Μία φορά, ένας πελάτης ήθελε να αγοράσει ένα σκούτερ μάρκας και, παρά το γεγονός ότι ήταν καλή μάρκα, το κέρδος μου θα ήταν 500 ή 600 γιουάν λιγότερα από το κέρδος από μοντέλο χωρίς μάρκα. Έκανα κάθε δυνατή προσπάθεια να συστήσω ένα από τα μοντέλα που δεν ήταν μάρκας ώστε να μπορέσω να κερδίσω περισσότερα. «Εάν βάλετε μεγαλύτερη μπαταρία σε αυτό, θα πηγαίνει με περισσότερα από 100 χιλιόμετρα. Θα σας κοστίσει λιγότερο και μπορείτε πραγματικά να το έχετε καιρό - μ' έναν σμπάρο δυο τρυγόνια». Ο πελάτης δεν ήξερε και πολλά πράγματα και τελικά τον έπεισα εξαπατώντας τον να αγοράσει από μένα το σκούτερ χωρίς μάρκα. Όταν έφυγε, αισθάνθηκα κάποιες ενοχές, όμως μετά άλλαξα γνώμη, σκεπτόμενος ότι ακόμη κι αν δεν του είχα πει εγώ ψέματα, κάθε άλλο κατάστημα στο οποίο θα πήγαινε θα είχε κάνει το ίδιο. Δεν αισθανόμουν και τόσο άσχημα. Έτσι, σταδιακά άρχισα να συνηθίζω στην ιδέα να ενεργώ με αυτόν τον τρόπο και έμαθα πώς να κόβω με το μάτι τους ανθρώπους, πώς να λέω ψέματα και σιγά-σιγά έχασα τις καλές προθέσεις με τις οποίες είχα ξεκινήσει.

Με την πάροδο του χρόνου, το πορτοφόλι μου γινόταν χοντρότερο και ζούσα πολύ άνετα, δεν αισθανόμουν όμως πραγματικά ευτυχισμένος. Μερικές φορές, όταν σκεφτόμουν αυτά τα ύπουλα πράγματα που έκανα, είχα μια αίσθηση τρόμου που δεν μπορούσα να εκφράσω με λόγια. Φοβόμουν συνεχώς τη δίκαιη τιμωρία που με περίμενε. Όμως, δυστυχώς, μπροστά στο κέρδος, όταν ήθελα να συγκρατηθώ, απλά δεν μπορούσα να το κάνω.

Ενώ ήμουν χαμένος και πονούσα, ακούω το Ευαγγέλιο

Τη στιγμή ακριβώς που κατρακυλούσα στο κακό και δεν μπορούσα να ξεφύγω, η σύζυγός μου μοιράστηκε μαζί μου το ευαγγέλιο της βασιλείας του Θεού και μου διάβασε μερικά αποσπάσματα του λόγου Του: «Η βασιλεία Μου χρειάζεται εκείνους που είναι έντιμοι, όχι υποκριτικοί και δόλιοι. Οι ειλικρινείς και οι έντιμοι άνθρωποι, δεν είναι μη δημοφιλείς στον κόσμο; Εγώ είμαι ακριβώς το αντίθετο. Είναι αποδεκτό να έρχονται σ' Εμένα οι έντιμοι άνθρωποι· βρίσκω ευχαρίστηση σ' αυτό το είδος ανθρώπου και επίσης χρειάζομαι αυτό το είδος ανθρώπου. Αυτή ακριβώς είναι η δικαιοσύνη Μου». «Για να συμπεριφέρεσαι ως κανονικό ανθρώπινο ον πρέπει να μιλάς με συνοχή. Ναι σημαίνει ναι, όχι σημαίνει όχι. Να μιλάς με αλήθεια για τα γεγονότα και να μιλάς σωστά. Μην εξαπατάς, μη ψεύδεσαι».

                                                      www.freepik.com

Η σύζυγός μου είπε: «Αφού διαφθαρούμε από τον Σατανά, γινόμαστε πραγματικά εκ φύσης εγωιστές και δόλιοι. Λέμε ψέματα και εξαπατούμε προς όφελός μας, και μάλιστα χωρίς τύψεις. Δεν μοιάζουμε ούτε στο ελάχιστο τίμιοι. Ο Θεός μάς έχει πει ότι αγαπά τους τίμιους ανθρώπους και απαιτεί να είμαστε τίμιοι. Είτε στις αλληλεπιδράσεις μας με τους άλλους, είτε κατά τη διεξαγωγή επιχειρηματικών δραστηριοτήτων, πρέπει να είμαστε ειλικρινείς - πρέπει να λέμε τα σύκα, σύκα και να κάνουμε δουλειές τίμια. Αυτός είναι ο μόνος τρόπος να κερδίζουμε τις ευλογίες και την έγκριση του Θεού και ο μόνος τρόπος να έχουμε ειρήνη και ηρεμία μέσα στην καρδιά μας. Σκέψου ότι όταν πρωτοξεκινήσαμε αυτήν την επιχείρηση, ήμασταν απολύτως ειλικρινείς με όλους - προσηλωμένοι σε αυτό που μετράει στην ουσία, να είμαστε καλοί άνθρωποι. Όταν όμως είδαμε ότι το να είμαστε τόσο ευθείς ουσιαστικά δεν μας απέφερε χρήματα, αρχίσαμε να χρησιμοποιούμε ύπουλες μεθόδους, προσπαθώντας ενεργά να εξαπατήσουμε τους πελάτες. Μολονότι ξεκινήσαμε να κερδίζουμε περισσότερα χρήματα, ο Θεός είναι αηδιασμένος μαζί μας και γι' αυτό δεν αισθανόμαστε ποτέ άνετα και ζούμε με πόνο».

Συμφωνούσα απόλυτα με τη συναναστροφή της γυναίκας μου. Σκεφτόμουν μέσα μου: Είναι αλήθεια! Από τότε που άρχισα να κοροϊδεύω τους ανθρώπους στην επιχείρησή μου, ένιωθα άβολα και μάλιστα ανησυχούσα ότι όλα είναι κύκλος και επιστρέφουν σε μας. Η ζωή μου ήταν επώδυνη. Αποδεικνύεται ότι ο Θεός αγαπά τους έντιμους ανθρώπους κι ότι η ειλικρίνεια είναι ο μόνος τρόπος να έχω ειρήνη και ηρεμία στην καρδιά μου». Η σωτηρία του Θεού είναι σαν μια ακτίνα φωτός στο σκοτάδι που μου επιτρέπει να βρω τον δρόμο μου προς τα εμπρός. Από τότε ​​ενστερνίστηκα την πίστη της γυναίκας μου, διάβαζα τον λόγο του Θεού καθημερινά και ζούσα τη ζωή της εκκλησίας.

Είδα στην εκκλησία ότι όλοι οι αδελφοί και οι αδελφές επεδίωκαν να είναι ειλικρινείς: ήταν πολύ ευθείς στα λόγια και τις πράξεις τους και ήταν όλοι απλοί και ανοιχτοί σε κάθε ζήτημα. Όλοι ήταν πολύ κοντά - σε σύγκριση με τον έξω κόσμο, ήταν σαν τη μέρα με τη νύχτα. Σιγουρεύτηκα ακόμη περισσότερο ότι είχα βρει το σωστό μονοπάτι στη ζωή και το να είμαι ειλικρινής σύμφωνα με τις απαιτήσεις του Θεού έγινε το αντικείμενο των επιδιώξεών μου. Όμως δεν ήξερα σχεδόν καθόλου ότι είχα διαφθαρεί τόσο βαθιά από τον Σατανά ώστε το να είμαι έντιμος δεν ήταν και τόσο απλό όσο το φανταζόμουν ...

Γνωρίζοντας την αλήθεια αλλά αδυνατώντας να την κάνω πράξη

Κάποτε μπήκε ένας ηλικιωμένος στο κατάστημα σπρώχνοντας το ηλεκτρικό τρίκυκλο ποδήλατο-άμαξά του για επισκευή. Είδα ότι ήταν υπερφορτωμένη η μπαταρία και το καλώδιο του ελεγκτή είχε οξειδωθεί. Σκέφτηκα από μέσα μου: «Έτσι όπως έχουν τα πράγματα, η επισκευή θα του χαρίσει λίγο χρόνο, δεν θα διαρκέσει όμως για πολύ. Αν το επισκευάσω σήμερα και στη συνέχεια χαλάσει και πάλι μετά από λίγο, θα πάει πιθανότατα σε κάποιον άλλο να του αντικαταστήσει τα εξαρτήματα. Δεν θα χάσω τότε αυτά τα χρήματα; Εάν αλλάξω αυτά τα δύο εξαρτήματα, θα κερδίσω 300 γιουάν παραπάνω, θα πρέπει λοιπόν να κάνω ακριβώς αυτό, σωστά;» Όμως αμέσως μόλις μου πέρασε από το μυαλό ότι ο Θεός αγαπά τους έντιμους ανθρώπους, δίστασα και σκέφτηκα να εξηγήσω καθαρά την κατάσταση στον άνθρωπο και να του το επισκευάσω. Όμως τότε το μυαλό μου επέστρεψε σ' αυτά τα 300 γιουάν κι ένιωσα μια φαγούρα μέσα μου. Αποφάσισα να είμαι τίμιος την επόμενη φορά. Του είπα: «Κύριε, η μπαταρία σας είναι χαλασμένη, το ίδιο κι ο ελεγκτής σας. Και τα δύο πρέπει να αλλαχθούν - θα κοστίσει μερικές εκατοντάδες γιουάν». Ακούγοντάς το αυτό, ο ηλικιωμένος δίστασε για λίγο και στη συνέχεια βγήκε έξω σπρώχνοντας το ποδήλατο-άμαξά του. Λίγες μέρες αργότερα επέστρεψε και είπε με θυμωμένο βλέμμα στο πρόσωπο: «Νεαρέ μου, ο Θεός μπορεί να δει όλα όσα κάνουμε. Ως άνθρωποι, πρέπει να έχουμε συνείδηση! Όταν ήμουν εδώ την προηγούμενη φορά, είπατε ότι η επισκευή του ποδηλάτου μου θα κόστιζε εκατοντάδες γιουάν, αργότερα όμως πήγα σε κάποιον γνωστό μου που μου το επισκεύασε για μόλις 10 γιουάν. Το χρησιμοποιώ ακόμα και είναι απολύτως εντάξει». Τα λόγια του ήταν σαν ράπισμα στο πρόσωπο. Κοκκίνησα σαν ραπανάκι και ήθελα ν' ανοίξει η γη να με καταπιεί. Συνειδητοποίησα ότι ο Θεός είχε επιτρέψει να μου συμβεί αυτό, γι' αυτό και προσευχήθηκα γρήγορα στον Θεό και μετανόησα: «Θεέ μου, έσφαλα. Θέλω πραγματικά να είμαι ευσυνείδητα τίμιος, με πειθαρχημένο τρόπο, όμως, μπροστά στο κέρδος, απλά δεν μπορώ να το κάνω. Θεέ μου, Σε παρακαλώ βοήθησέ με και καθοδήγησέ με ώστε να μπορέσω να ζήσω με βάση τον λόγο Σου».

Αργότερα, διάβασα το εξής απόσπασμα του λόγου του Θεού: «Οι άνθρωποι στο παρελθόν διενεργούσαν τις επιχειρηματικές δραστηριότητές τους με τρόπο που δεν εξαπατούσαν ούτε τους ηλικιωμένους ούτε τους νέους, και πουλούσαν τα αγαθά τους στην ίδια τιμή, ανεξάρτητα από το ποιος ήταν ο αγοραστής. Είναι αυτό μια ένδειξη συνείδησης και ανθρώπινης φύσης, η οποία δεν εκφράζεται εδώ; Όταν οι άνθρωποι είχαν αυτού του είδους τα πιστεύω κατά τη διενέργεια των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων τους, δείχνει ότι είχαν ακόμα κάποια συνείδηση, κάποια ανθρώπινη φύση εκείνον τον καιρό. Όμως, με την απαίτηση τους για όλο και περισσότερα χρήματα, οι άνθρωποι, εν αγνοία τους, έχουν φτάσει στο σημείο να αγαπούν τα χρήματα, να αγαπούν το κέρδος και να αγαπούν τις απολαύσεις ολοένα πιο πολύ. Οπότε, οι άνθρωποι δίνουν πλέον μεγαλύτερη σημασία στο χρήμα; Όταν οι άνθρωποι δίνουν μεγαλύτερη σημασία στο χρήμα, χωρίς να το καταλαβαίνουν, αμελούν την υπόληψή τους, το κύρος, το γόητρο και την ακεραιότητά τους, έτσι δεν είναι; Όταν ασχολείσαι με επιχειρηματικές δραστηριότητες, βλέπεις άλλους να χρησιμοποιούν διάφορα μέσα, προκειμένου να εξαπατούν τους ανθρώπους και να πλουτίζουν. Παρόλο που τα χρήματα που αποκτούν προέρχονται από παράνομες δραστηριότητες, αυτοί γίνονται όλο και πιο πλούσιοι. Εμπλέκονται στον ίδιο τύπο επιχειρηματικής δραστηριότητας, αλλά όλη η οικογένειά τους απολαμβάνει τη ζωή περισσότερο από εσένα, κι εσύ νιώθεις άσχημα και λες: "Γιατί δεν μπορώ να το κάνω εγώ αυτό; Γιατί δεν μπορώ να κερδίζω όσα κερδίζουν αυτοί; Πρέπει να βρω έναν τρόπο για να κερδίζω περισσότερα χρήματα, να κάνω την επιχείρησή μου να πηγαίνει καλά". Έτσι, αρχίζεις και το σκέφτεσαι σοβαρά. Σύμφωνα με τη συνήθη μέθοδο με την οποία βγάζεις χρήματα, δηλαδή να μην εξαπατάς ούτε ηλικιωμένους ούτε νέους και να πουλάς τα αγαθά σου στην ίδια τιμή προς όλους, μπορεί να βγάζεις χρήματα με ήσυχη τη συνείδησή σου, αλλά δεν καταφέρνεις να γίνεις γρήγορα πλούσιος. Ωστόσο, υπό την πίεση να βγάλεις κέρδος, ο τρόπος σκέψης σου υπόκειται σε μια σταδιακή μεταμόρφωση. Κατά τη διάρκεια αυτής της μεταμόρφωσης, οι αρχές της συμπεριφοράς σου αρχίζουν επίσης να αλλάζουν. [...] Εν αγνοία του, εγκρίνει αυτήν τη δόλια συμπεριφορά και την αποδέχεται. Εν αγνοία του, εκλαμβάνει την εξαπάτηση ως μια θεμιτή εμπορική συμπεριφορά και ως το πιο χρήσιμο μέσο για την επιβίωση και τη ζωή του. Πιστεύει ότι μέσω της εξαπάτησης θα πλουτίσει γρήγορα. Στην αρχή αυτής την διαδικασίας, οι άνθρωποι δεν μπορούν να αποδεχθούν τέτοιου είδους συμπεριφορές, περιφρονούν τέτοιου είδους συμπεριφορές και αυτού του είδους τους τρόπους, αλλά μετά πειραματίζονται με αυτήν τη συμπεριφορά, προσωπικά, και τη δοκιμάζουν με τον δικό τους τρόπο, και οι καρδιές τους αρχίζουν σταδιακά να μεταμορφώνονται. Τι είναι λοιπόν αυτή η μεταμόρφωση; Είναι η έγκριση και η παραδοχή αυτής της τάσης, μια παραδοχή και έγκριση αυτών των ιδεών που σου έχουν ενσταλαχτεί μέσα από τις κοινωνικές τάσεις. Εν αγνοία σου, νιώθεις ότι αν δεν εξαπατήσεις τους άλλους κατά τις επιχειρηματικές δραστηριότητές σου, θα υποστείς οικονομικές απώλειες, και ότι αν δεν εξαπατήσεις, τότε θα χάσεις κάτι. Χωρίς να το καταλαβαίνεις, η εξαπάτηση γίνεται η ίδια σου η ψυχή, το στήριγμά σου, και γίνεται ένα είδος συμπεριφοράς που συνιστά έναν απολύτως αναγκαίο κανόνα για τη ζωή σου».

Ο λόγος του Θεού άγγιξε πραγματικά βαθιά την καρδιά μου, και μόνο τότε κατάλαβα γιατί είχα γίνει ανειλικρινής και δόλιος και εκ φύσης παραπλανητικός. Ήξερα πολύ καλά ότι ο Θεός αγαπά τους έντιμους ανθρώπους, όμως δεν μπορούσα να κάνω πράξη αυτήν την πτυχή της αλήθειας. Οφείλετο εξ ολοκλήρου στο ότι είχα εδώ και πολύ καιρό αφομοιωθεί από όλους αυτούς τους διαδεδομένους σατανικούς νόμους για την επιβίωση, όπως: «Τα χρήματα κάνουν τον κόσμο να γυρίζει» «Ο σώζων εαυτόν σωθήτω» «Ο άνθρωπος χωρίς έξτρα εισόδημα είναι πεινασμένος σαν άλογο χωρίς λίγο παραπάνω σανό» και "Άσπρη γάτα, μαύρη γάτα, δεν έχει σημασία, αρκεί να πιάνει ποντίκια". Ζούσα σύμφωνα με αυτούς τους νόμους για την επιβίωση. Είχα γίνει εγωιστής και αχρείος και έβαζα το προσωπικό κέρδος πάνω από το καθετί. Έδινα τόσο μεγάλη σημασία στα χρήματα που ήμουν πρόθυμος να αφήσω κατά μέρος τον χαρακτήρα και την αξιοπρέπειά μου, ύπουλα εξαπατώντας τους άλλους μόνο για να κερδίζω περισσότερα χρήματα. Έκοβα συνεχώς με το μάτι τους πελάτες μου και τους εξαπατούσα. Σταδιακά είχα χάσει τη συνείδησή μου και το βασικό τού να είναι κανείς καλός άνθρωπος. Βίωνα εξ ολοκλήρου την ομοιότητα του Σατανά, χωρίς καθόλου ανθρωπιά και λογική.

Αναλογίστηκα το πώς ξεκίνησα την επιχείρηση με πραγματικά ξεκάθαρο τρόπο. Δεν αντικαθιστούσα εξαρτήματα σε τίποτα που μπορούσα να επιδιορθώσω, και όταν κάτι έπρεπε πραγματικά να αντικατασταθεί, χρέωνα μια λογική τιμή. Όταν όμως είδα ότι μετά από τέτοιου είδους εντατική εργασία εδώ και αρκετά χρόνια δεν είχα κερδίσει σχεδόν καθόλου χρήματα, ενώ άλλοι ιδιοκτήτες καταστημάτων είχαν πλουτίσει εξαπατώντας και μπλοφάροντας, ένιωσα δυσαρεστημένος. Μπροστά στον πειρασμό των χρημάτων και βάσει των συμβουλών τους, υιοθέτησα κι εγώ την άποψη ότι «Ο άνθρωπος χωρίς έξτρα εισόδημα είναι πεινασμένος σαν άλογο χωρίς λίγο παραπάνω σανό,» θεωρώντας ότι τα χρήματα είναι πάνω απ' όλα κι ότι όταν έχεις χρήματα έχεις τα πάντα. Έτσι, για να κερδίζω περισσότερα χρήματα, αγνοούσα τη συνείδησή μου και άρχισα να κάνω κόλπα, να αλλάζω εξαρτήματα σε οχήματα που μπορούσα να επισκευάσω και να δοκιμάζω τα πάντα ώστε να κάνω τους πελάτες να αγοράζουν οχήματα που ήταν σε χαμηλές τιμές, με υψηλά κέρδη. Αν και κατέληξα όντως να βγάζω περισσότερα χρήματα, ένιωθα φοβισμένη την καρδιά μου, ανησυχούσα ότι θα το πλήρωνα που έκανα όλα αυτά τα πράγματα ενάντια στη συνείδησή μου και, παρότι ήθελα να σταματήσω, απλώς δεν μπορούσα να το κάνω - βίωνα μια επώδυνη μάχη. Τώρα όμως καταλάβαινα ότι η ζωή μου ήταν τόσο οδυνηρή διότι βασιζόμουν σε λανθασμένες σκέψεις και απόψεις στη ζωή μου. Μόλις το συνειδητοποίησα αυτό, αποφάσισα ότι θα σπάσω σίγουρα τους δεσμούς με τον Σατανά και δεν θα ζω πλέον βάσει της σατανικής φιλοσοφίας, κάνοντας κόλπα και εξαπατώντας τους άλλους για δικό μου όφελος. Θα τηρούσα τον λόγο του Θεού, θα ήμουν ειλικρινής, θα ζούσα με ιερή ευπρέπεια και θα γινόμουν μάρτυρας του Θεού.

Γίνομαι ειλικρινής σύμφωνα με τον λόγο του Θεού και ανακτώ το αρχικό μου ήθος

Μία μέρα, ένας πελάτης ήλθε να επισκευάσει ένα μεγάλο, τετραθέσιο ηλεκτρικό ποδήλατο-άμαξα και, με βάση τη συμπεριφορά του, μετά την επιθεώρηση διαπίστωσα ότι ο ελεγκτής δεν ήταν σε καλή κατάσταση. Αυτού του είδους οι ελεγκτές κοστίζουν τουλάχιστον 500 γιουάν και τα κυκλώματα είναι διαφορετικά από των άλλων ποδηλάτων-άμαξα. Επιπλέον, οι γραμμές που συνδέονταν με την ηλεκτρική κλειδαριά είχαν δύσκολη πρόσβαση. Παρήγγειλα τον συγκεκριμένο ελεγκτή ειδικά για αυτό το όχημα και στη συνέχεια σπατάλησα πάνω από μια μέρα για να ταιριάξω σωστά τις γραμμές με την ηλεκτρική κλειδαριά, και μετά την εγκατάσταση τού έβαλα και καινούρια λαβή γκαζιού. Το δοκίμασα και όλα λειτουργούσαν καλά. Τότε ξαφνικά μου ήρθε η σκέψη: «μήπως δεν ήταν ο ελεγκτής χαλασμένος, αλλά μόνο το γκάζι;» Έβαλα λοιπόν ξανά τον αρχικό ελεγκτή στη θέση του με μια νέα λαβή γκαζιού, και το ποδήλατο-άμαξα ήταν εντάξει! Μια εσωτερική μάχη μαίνονταν πραγματικά μέσα μου εκείνη ακριβώς τη στιγμή. Σκεφτόμουν: «Του είπα ότι επρόκειτο να εγκαταστήσω νέο ελεγκτή, συν το ότι ο ιδιοκτήτης του έχει πολλά χρήματα. Είπε ότι εφόσον επισκευαστεί, δεν τον νοιάζει πόσο θα κοστίσει. Έχω έναν συγκεκριμένο ελεγκτή ειδικά για αυτό το ποδήλατο-άμαξα, που δεν θα είναι εύκολο να επιστραφεί αφού χρησιμοποιηθεί. Εκτός αυτού, δούλεψα πάνω από μια μέρα γι' αυτό πριν το κάνω να λειτουργήσει. Αν δεν βάλω τον νέο ελεγκτή, θα βγάλω λιγότερα από 100 γιουάν το πολύ με τις χρεώσεις της εργασίας. Θα ήταν μεγάλη η ζημιά! Ίσως θα έπρεπε απλώς να τον αλλάξω ούτως ή άλλως. Σε κάθε περίπτωση, ο τύπος δεν νοιάζεται για τα χρήματα, θα είναι κρίμα να μην τα πάρω». Τη στιγμή που είχα αποφασίσει να το κάνω, αισθάνθηκα μεγάλες ενοχές και συνειδητοποίησα ότι επρόκειτο και πάλι να πράξω κάτι ανέντιμο προς όφελός μου, γι' αυτό και προσευχήθηκα στον Θεό. Στην αναζήτησή μου, σκέφτηκα ένα απόσπασμα του λόγου του Θεού: «Οφείλετε να γνωρίζετε ότι στον Θεό αρέσουν οι ειλικρινείς άνθρωποι. Ο Θεός έχει την ουσία της πίστης και, επομένως, ο λόγος Του είναι πάντοτε άξιος εμπιστοσύνης. Επιπλέον, οι πράξεις Του είναι αλάνθαστες και αδιαμφισβήτητες. Γι' αυτό στον Θεό αρέσουν όσοι είναι απόλυτα ειλικρινείς μαζί Του».

Στάθμισα τον λόγο του Θεού και βίωσα πραγματικά τις ειλικρινείς προθέσεις Του. Ουσία Του είναι η πίστηˑ ό, τι λέει και πράττει είναι απίστευτα ειλικρινές και αξιόπιστο. Ο Θεός αγαπά τους ειλικρινείς ανθρώπους επειδή μπορούν να πράττουν με βάση τη συνείδησή τους, ενώ ανεξάρτητα από το τι κάνουν, οι δόλιοι άνθρωποι ενεργούν σύμφωνα με το δικό τους όφελος και δεν σταματούν μπροστά σε τίποτα, ακόμη δε και στην πίστη τους έρχονται σε συναλλαγή με τον Θεό. Γι' αυτόν τον λόγο οι δόλιοι έχουν κακή ανθρώπινη φύση κι ο Θεός δεν θα τους σώσει. Πιστεύω στον Θεό πλέον, οπότε αν συνεχίσω να εξαπατώ τους ανθρώπους για χάρη του κέρδους, ποια είναι η διαφορά από έναν άπιστο; Ήξερα ότι δεν μπορούσα να συνεχίσω τη λανθασμένη μου συμπεριφορά, αλλά έπρεπε να εγκαταλείψω τα συμφέροντά μου και να κάνω πράξη την αλήθεια, έπρεπε να είμαι ειλικρινής άνθρωπος που θα αγαπά ο Θεός. Αφού τα σκέφτηκα όλα αυτά, εξήγησα την κατάσταση στον πελάτη και τον χρέωσα μόνο για την εργασία και τη λαβή του γκαζιού. Χάρηκε. Αναστέναξα βαθιά και αισθάνθηκα πολύ ήρεμη κι ανάλαφρη την καρδιά μου και ένιωσα ότι το να είναι κανείς ανοιχτός και εμφανώς έντιμος είναι πραγματικά υπέροχο. Δόξα τω Θεώ, τις ημέρες που ακολούθησαν κέρδιζα ολοένα και περισσότερη εμπιστοσύνη στην αναζήτηση της αλήθειας και στην ειλικρίνεια και, είτε επισκεύαζα είτε πουλούσα οχήματα, το έκανα ενώπιον του Θεού και αποδεχόμουν τον έλεγχό Του. Κέρδιζα μόνο χρήματα που μπορούσα να κερδίσω με καθαρή συνείδηση ​​και απέκτησα και πάλι αυτό το αίσθημα ηρεμίας και ειρήνης βαθιά μέσα στην καρδιά μου.

Μία μέρα, μια ηλικιωμένη κυρία ήλθε στο κατάστημά μου να αγοράσει ένα σκούτερ. Αφού διάλεξε ένα, ρώτησε την τιμή. Της είπα ειλικρινά ότι ήταν 2.800 γιουάν και είπε με χαρά: «Σίγουρα, είσαι ειλικρινής. Θα το αγοράσω. Δεν σου κάνω πλάκα, έχω πάει σε άλλα καταστήματα και η πρώτη τιμή που ζητούν είναι εκατοντάδες γιουάν υψηλότερη από αυτή. Ένας φίλος μού είπε ότι είσαι πραγματικά ευθύς και δεν θα εξαπατήσεις τους πελάτες σου, γι' αυτό και ήρθα. Τώρα βλέπω ότι είναι όντως αλήθεια». Ευχαρίστησα τον Θεό από την καρδιά μου όταν την άκουσα να τα λέει αυτά. Με είχε αλλάξει αποκλειστικά και μόνο ο λόγος του Θεού, επιτρέποντάς μου να βιώσω λίγο την ομοιότητα ενός αληθινού ανθρώπου. Αυτό που πραγματικά με εξέπληττε ήταν ότι μόλις σταμάτησα να χρησιμοποιώ δόλιες τακτικές στην επιχείρησή μου, ουσιαστικά άκμαζε όλο και περισσότερο και σύντομα είχα πολλούς πελάτες. Πολλοί από αυτούς με αναζητούσαν εξαιτίας της φήμης μου. Συνειδητοποίησα ότι το μυστικό μιας ακμάζουσας επιχείρησης είναι να είσαι τίμιος.

Ευχαριστώ τον Θεό που, με την καθοδήγηση των λόγων Του, μπορώ να δοκιμάζω τη χαρά τού να είμαι ειλικρινής και έχω κερδίσει ηρεμία και απόλαυση στην καρδιά μου, που τα χρήματα δεν θα μπορούσαν ποτέ να αγοράσουν. Χάρη στον Θεό που με απάλλαξε από τα δεσμά του χρήματος και του κέρδους, έμαθα πώς να είμαι τίμιος. Να είναι πάντα δοξασμένο το όνομά Του!

════ ♡♡♡ ════♡♡♡ ═════ ♡♡♡ ════ ♡♡♡

Προτεινόμενα: Γιατί θα πρέπει να πιστεύουμε στον Θεό; Τι είναι η αληθινή πίστη στον Θεό;

© 2018 Το ταξιδιωτικό blog του Αντρέα. Διατηρούνται όλα τα δικαιώματα.
Υλοποιήθηκε από τη Webnode
Δημιουργήστε δωρεάν ιστοσελίδα! Αυτή η ιστοσελίδα δημιουργήθηκε με τη Webnode. Δημιουργήστε τη δική σας δωρεάν σήμερα! Ξεκινήστε