Περιμένοντας το άλλο μισό που έχει προετοιμάσει ο Θεός για σένα

2019-11-15

Από την Μίλαν, Νότια Κορέα

Προσδοκούσα έναν ευτυχισμένο γάμο

Γεννήθηκα σε μια ευτυχισμένη χριστιανική οικογένεια. Είχα πιστέψει στον Χριστό από τότε που ήμουν μικρή, μαζί με την οικογένειά μου. Όταν ήμουν νεαρή, η θεία μου με πήγαινε συχνά στην εκκλησία για να παρακολουθώ τις λειτουργίες. Όποτε έβλεπα αδελφούς και αδελφές να τελούν το γάμο τους στην εκκλησία, με ευτυχισμένα και γλυκά χαμόγελα στα πρόσωπά τους, ονειρευόμουν να απονείμει και σε μένα ο Θεός έναν ευτυχισμένο γάμο όταν θα μεγάλωνα.

Η πρώτη μου αποτυχημένη σχέση

Όταν ήμουν δευτεροετής στο πανεπιστήμιο, γνώρισα τον Ζονγκ στο διαδίκτυο. Συζητούσαμε πολύ ευχάριστα και με έπαιρνε τηλέφωνο κάθε βράδυ. Μού είπε πως οι γονείς του προτιμούσαν τον μικρότερο αδελφό του αντί για εκείνον και πως δεν ένιωθε αγάπη από την οικογένειά του. Έτσι τον συμπόνεσα πολύ και συχνά του διάβαζα την Βίβλο χρησιμοποιώντας τα λόγια του Κυρίου για να τον παρηγορήσω και να τον ενθαρρύνω. Σχεδόν χωρίς να το καταλάβω, τον ερωτεύτηκα. Εκείνο τον καιρό, η αντίληψή μου για την αγάπη ήταν πολύ απλή: Καθόσον δύο άνθρωποι αγαπούν πραγματικά ο ένας τον άλλον, θα μπορούσαν να γίνουν ζευγάρι και να ενώσουν τις ζωές τους με τα ιερά δεσμά του γάμου.

Ωστόσο, δεν περίμενα μιλώντας στους αδελφούς, στις αδελφές και στην οικογένειά μου για το οικογενειακό παρελθόν του Ζονγκ και για τις προσωπικές του καταστάσεις, ότι όλοι θα ήταν διατεθειμένοι αρνητικά ως προς τη σχέση μας. Οι γονείς μου με παρότρυναν να βρω ένα σύντροφο με τον ίδιο τρόπο σκέψης, γιατί μόνο τότε θα ήταν ευτυχισμένη η ζωή μου ως παντρεμένη. Οι αδελφοί και οι αδελφές επίσης με συμβούλεψαν να μην πάρω βιαστικές αποφάσεις σχετικά με τον γάμο μου, μου σύστησαν να προσευχηθώ περισσότερο στον Κύριο, να παραδώσω τον γάμο μου στα χέρια του Κυρίου, και να Του ζητήσω να αποκαλύψει αν ο Ζονγκ ήταν το άλλο μισό που είχε προετοιμάσει ο Κύριος για μένα. Στο άκουσμα αυτών ένιωσα πολύ λυπημένη, όμως παρόλα αυτά αποφάσισα να ξανασκεφτώ τη σχέση μου με τον Ζονγκ. Έτσι, προσευχήθηκα στον Κύριο και Του ζήτησα να με οδηγήσει να πάρω τη σωστή απόφαση.

Λίγο διάστημα μετά, μού είπε κάποια φίλη πως ο Ζονγκ έβλεπε και μερικά άλλα κορίτσια. Όταν το άκουσα, σοκαρίστηκα και απογοητεύτηκα, όμως περισσότερο, ήμουν ευγνώμων στον Κύριο που άκουσε την προσευχή μου και ενήργησε ώστε να μάθω ότι ο Ζονγκ κι εγώ δεν ήμασταν κατάλληλοι για να γίνουμε ζευγάρι. Όμως, κατά τη διάρκεια του χρόνου που πέρασα μαζί του, ανέπτυξα κάποια τρυφερότητα για εκείνον, κι έτσι όταν χρειάστηκε να τον χωρίσω δεν μπόρεσα παρά να νιώσω μια υποψία λύπης στην καρδιά μου και ήμουν κάπως απρόθυμη να πάρω αυτή την απόφαση. Αργότερα, οι αδελφοί και οι αδελφές συναναστράφηκαν τα επόμενα μαζί μου: «Ως χριστιανή, αν θέλεις να έχεις έναν επιτυχημένο γάμο, το πιο σημαντικό πράγμα είναι να βρεις ένα σύντροφο που να υπεραγαπά τα ίδια ιδανικά και ακολουθεί την ίδια οδό με σένα. Αν το άλλο σου μισό δεν πιστεύει στον Κύριο, πολύ πιθανό να επηρεάσει την πίστη σου στον Κύριο. Υπήρξαν αρκετές περιπτώσεις αποτυχημένων γάμων στην εκκλησία μας. Για παράδειγμα, κάποιοι αδελφοί και αδελφές αφότου παντρεύτηκαν ανθρώπους που δεν ήταν χριστιανοί, εμποδίστηκαν από το να πιστεύουν στον Κύριο και να παρακολουθούν τις συναθροίσεις, τους απαγόρευσαν ακόμα και να διαβάζουν την Βίβλο και να λατρεύουν τον Θεό στο σπίτι. Ο γάμος είναι το πιο σημαντικό γεγονός στη ζωή μας. Δεν μπορούμε να πάρουμε τυφλά αυτή την απόφαση. Πρέπει να προσευχηθούμε στον Θεό περισσότερο σχετικά μ' αυτό το θέμα, επειδή μόνο αυτός που προετοίμασε για μας ο Κύριος είναι ο πιο κατάλληλος για μας.» Η συναναστροφή τους ήταν πολύ ευεργετική και με βοήθησε πολύ. Ένιωσα τρομερά ανακουφισμένη και δεν με ενοχλούσαν πια τα συναισθηματικά μου προβλήματα. Έτσι, αποφάσισα να θέσω νέα πρότυπα για ένα σύντροφο στον γάμο.

Η δεύτερη αποτυχημένη σχέση μου

Μια μέρα, είδα πως έλεγε στην Βίβλο: «Εγώ όμως και ο οίκός μου θέλομεν λατρεύει τον Κύριον». (Ιησ. 24:15). Σωστά! Εφόσον πιστεύω στον Κύριο, η οικογένειά μου θα πρέπει κι αυτή να λατρεύει τον Κύριο ως σπουδαίο. Έτσι, θα πρέπει να βρω ένα σύντροφο με τον ίδιο τρόπο σκέψης έτσι ώστε να μπορέσουμε να περπατήσουμε την οδό της πίστης στον Θεό μαζί, αφού μόνο με αυτόν τον τρόπο θα μπορούμε να αγαπούμε και να στηρίζουμε ο ένας τον άλλον και να υπηρετήσουμε τον Κύριο μαζί. Αφότου κατάλαβα το θέλημα του Θεού, αποφάσισα να βρω ένα αγόρι που πίστευε στον Κύριο, έτσι ώστε να υπηρετούμε και να λατρεύουμε τον Κύριο με μια καρδιά.

Ένα χρόνο αργότερα, μια αδελφή με σύστησε στον Λι Κέμου, έναν σπουδαστή σε θεολογική σχολή. Πάντα πίστευα πως οι σπουδαστές σε θεολογικές σχολές ήταν πολύ εξοικειωμένοι με την Βίβλο, και αφού είχαν αφιερώσει κι αυτοί τον εαυτό τους στον Κύριο και ξόδευαν ολόκληρη τη ζωή τους υπηρετώντας Τον, ήταν οι πιο ευσεβείς χριστιανοί. Σκέφτηκα μέσα μου: ¨Αν μπορέσω να παντρευτώ έναν αξιοπρεπή σπουδαστή θεολογικής σχολής στο μέλλον, είμαι σίγουρη πως θ' αποκτήσω μεγάλη πνευματική στήριξη και βοήθεια, και θα περπατώ στη σωστή οδό της πίστης προς τον Θεό.» Στη σκέψη αυτών των πραγμάτων, ένιωσα ενθουσιασμένη καθώς σκέφτηκα ότι επιτέλους είχα βρει κάποιον που να αγαπά η καρδιά μου.

Όμως η πραγματικότητα δεν εξελίχθηκε όπως φαντάστηκα. Στην πορεία των αλληλεπιδράσεών μας, ανακάλυψα πως δεν του άρεσε να μιλά μαζί μου για την Βίβλο και για την πίστη στον Θεό. Στην αρχή ένιωσα λιγάκι στεναχωρημένη, αλλά επειδή τον θαύμαζα, δεν το πήρα κατάκαρδα. Αλλά αυτό που μου φάνηκε αδιανόητο ήταν πως μια φορά μου είπε ξαφνικά πως ήθελε να μείνουμε μαζί. Αυτή η ιδέα μου φάνηκε στ' αλήθεια αποκρουστική. Σκέφτηκα: «Είναι σπουδαστής θεολογικής σχολής κι επιπλέον χριστιανός, πώς μπορεί και ζητά κάτι τέτοιο; Εγώ ψάχνω ένα αγόρι με σκοπό το γάμο. Επιπλέον, το να συζήσουμε πριν το γάμο είναι κάτι που απεχθάνεται ο Θεός.» Γι' αυτόν τον λόγο, αρνήθηκα αποφασιστικά. Όμως μου είπε χαλαρά: «Στη σχολή μας, αρκετά ζευγάρια μένουν μαζί εκτός σχολής. Μερικοί νοικιάζουν ένα μέρος, άλλοι μένουν σε ξενοδοχεία...» Το θεώρησα απίστευτο και απάντησα: «Το κολλέγιό σου είναι θεολογική σχολή κι εσείς όλοι είστε σπουδαστές της θεολογίας που θα υπηρετήσουν ως ποιμένες στο μέλλον! Πώς μπορείτε και κάνετε αυτά τα πράγματα; Είναι δυσάρεστο για τον Θεό!» Αυτός απάντησε άνετα: «Και τι κακό υπάρχει σ' αυτό; Όλος ο κόσμος στις μέρες μας είναι σκοτεινός και πονηρός. Είναι αλήθεια ότι είμαστε σπουδαστές σε θεολογική σχολή, αλλά είμαστε και συνηθισμένοι άνθρωποι, και φυσιολογικά επηρεαζόμαστε από τις κοινωνικές τάσεις.» Ακούγοντας όλα αυτά θύμωσα πολύ. Τι είδους σπουδαστής της θεολογίας ήταν αυτός; Δεν είχε καθόλου φόβο Θεού! Τα λόγια και οι πράξεις του δεν διέφεραν στο ελάχιστο από αυτά των απίστων! Αν παντρευόμουν κάποιον σαν αυτόν, που δεν του άρεσε καν να μιλά για την πίστη στον Θεό, πώς θα κέρδιζα πνευματική στήριξη και βοήθεια από αυτόν και πώς θα υπηρετούσαμε τον Κύριο μαζί; Δεν ήταν όλα αυτά όνειρο θερινής νυκτός; Στη σκέψη όλων αυτών χώρισα μαζί του.

Το πότε θα γνωρίσουμε το σύντροφο της ζωής μας, είναι καθορισμένο από τον Θεό

Έχοντας περάσει από δύο αποτυχημένες σχέσεις, ένιωθα κάπως αποθαρρυμένη και αποκαρδιωμένη. Αναρωτιόμουν πώς είναι το άλλο μισό που είχε προετοιμάσει για μένα ο Θεός και πότε θα τον συναντούσα. Ήμουν μπερδεμένη από αυτές τις ερωτήσεις, μέχρι που μια μέρα είδα αυτά τα εδάφια στο βιβλίο της Ρουθ: «Αλλ' η Ρούθ είπε, Μη με ανάγκαζε να σε αφήσω, διά να αναχωρήσω απ' όπισθέν σου· διότι όπου αν συ υπάγης, και εγώ θέλω υπάγει· και όπου αν συ παραμείνης, και εγώ θέλω παραμείνει· ο λαός σου, λαός μου, και ο Θεός σου, Θεός μου· όπου αν αποθάνης, θέλω αποθάνει και εκεί θέλω ταφή· ούτω να κάμη ο Κύριος εις εμέ και ούτω να προσθέση, εάν άλλο τι παρά τον θάνατον χωρίση εμέ από σου». (Ρουθ, 1:16-17). «Και είπε προς αυτήν η Ναομί η πενθερά αυτής, Θυγάτηρ μου, να μη ζητήσω ανάπαυσιν εις σε διά να ευημερήσης;» (Ρουθ, 3:1). Παρόλο που η Ρουθ είχε υποφέρει και απογοητευτεί στον γάμο, δεν παντρεύτηκε ξανά αφότου πέθανε ο άντρας της. Αντίθετα, συνέχισε να ακολουθεί την πεθερά της ως προς την πίστη στον Θεό. Αργότερα, υπό τις θαυμαστές διευθετήσεις και ενορχηστρώσεις του Θεού συνάντησε το άλλο της μισό, τον Βοόζ. Μέσα από την εμπειρία της Ρουθ, κατάλαβα ότι ο Θεός κανονίζει όλα τα πράγματα στον αόρατο κόσμο. Όταν το κατάλαβα αυτό, δεν ένιωθα πλέον ενοχλημένη από τα προηγούμενα αποτυχημένα μου ειδύλλια, αλλά ένιωσα πολύ περισσότερο απελευθερωμένη. Πίστεψα πως όταν ήταν η σωστή ώρα, ο Θεός θα επέτρεπε να συναντήσω τον σύντροφό μου.

Τελικά γνώρισα τον σύντροφο της ζωής μου

Δύο χρόνια μετά, οι αδελφές από την εκκλησία με σύστησαν στον Τάο. Ήμουν 25 χρόνων τότε.

Όταν τον πρωτοείδα, φορούσε γυαλιά και έμοιαζε χαζός αλλά αρκετά ειλικρινής. Αργότερα, παρακολουθούσαμε συχνά τις συναθροίσεις μαζί. Εκείνη την εποχή είχαμε μια συμμελέτη της Βίβλου μια φορά την εβδομάδα, στην οποία διαβάζαμε τα λόγια του Κυρίου και μοιραζόμασταν τη γνώση μας για τα λόγια Του. Κάθε φορά που ερχόταν η σειρά του να συμμεριστεί, μπορούσε πάντα να επικοινωνήσει κάποια νέα φώτιση και διαφώτιση, που με ωφελούσε πολύ και φώτιζε την καρδιά μου. Σιγά σιγά, αρχίσαμε να έχουμε σχέση. Όμως δεν ήμουν σίγουρη αν αυτός ήταν το άλλο μου μισό που είχε προετοιμάσει ο Θεός για μένα. Έτσι, προσευχήθηκα σχετικά μ' αυτό το θέμα κι έθεσα την καρδιά μου στην αναζήτηση του θελήματος του Θεού, έτοιμη να υπακούσω στη διευθέτηση και στην ενορχήστρωσή Του.

Μια φορά, ο Τάο μοιράστηκε τα ακόλουθα εδάφια με μένα: «Και έλαβε Κύριος ο Θεός τον άνθρωπον και έθεσεν αυτόν εν τω παραδείσω της Εδέμ διά να εργάζηται αυτόν και να φυλάττη αυτόν». (Γέν. 2:15). «Και είπε Κύριος ο Θεός, Δεν είναι καλόν να ήναι ο άνθρωπος μόνος· θέλω κάμει εις αυτόν βοηθόν όμοιον με αυτόν». (Γέν. 2:18). Κατόπιν συναναστράφηκε μαζί μου: «Ο γάμος κάθε ατόμου έχει καθοριστεί από τον Θεό πολύ καιρό πριν. Για παράδειγμα, εκείνη την εποχή, ο Θεός δημιούργησε την Εύα, έτσι ώστε να κρατά συντροφιά στον Αδάμ και να μπορούν να βοηθήσουν ο ένας τον άλλο, και να διαχειρίζονται τον Κήπο της Εδέμ μαζί.» Η συναναστροφή του με έκανε να καταλάβω καλύτερα ότι ο Θεός έχει προετοιμάσει, εδώ και πολύ καιρό, το άλλο μας μισό για μας.

Στη συνέχεια, κατά τη διάρκεια των ωρών που περνούσαμε μαζί, όταν αντιμετώπιζα δυσκολίες ήταν συχνά σε θέση να συναναστραφεί τα λόγια του Κυρίου μαζί μου για να με κάνει να καταλάβω το θέλημα του Θεού και να με βοηθήσει να βγω από τις δυσκολίες μου. Οι αδελφοί, οι αδελφές και οι οικογένειές μας επιδοκίμαζαν ιδιαίτερα τη σχέση μας, έτσι κι αυτό ήταν μια παραπάνω επιβεβαίωση ότι αυτός ήταν το άλλο μισό που είχε προετοιμάσει ο Θεός για μένα. Το 2007, ο Τάο κι εγώ, με τις ευχές των οικογενειών μας και των αδελφών, ενώσαμε τη ζωή μας με τα ιερά δεσμά του γάμου.

Μέχρι τώρα, είμαστε παντρεμένοι επί 11 χρόνια. Κατά τη διάρκεια αυτών των χρόνων, όταν αντιμετωπίζουμε προβλήματα και δυσκολίες στην καθημερινή ζωή ή στην πνευματική μας πρακτική, ήμασταν σε θέση να προσευχηθούμε στον Θεό με μια καρδιά και να βρούμε τη σωστή οδό της πρακτικής από τα λόγια του Θεού, και κατόπιν να ασχοληθούμε μ' αυτές τις δυσκολίες και τα προβλήματα μαζί. Όταν υπήρξε τριβή και διαφωνία μεταξύ μας, μέσα από την προσευχή και την αναζήτηση του Θεού, γνωρίζαμε και οι δύο πώς να μένουμε ταπεινοί αντί να διαπραγματευόμαστε για ασήμαντα πράγματα, καταλαβαίνουμε και ανεχόμαστε ο ένας τον άλλον. Με αυτόν τον τρόπο, οι διαμάχες μεταξύ μας τακτοποιούνται γρήγορα και είμαστε σε θέση να ζήσουμε ειρηνικά μεταξύ μας.

Ο γάμος καθορίζεται από τη μοίρα των δύο συντρόφων

Αργότερα, διάβασα τα λόγια του Θεού που λένε: «Ο καθένας συναντά πολλούς ανθρώπους στη ζωή του, αλλά κανείς δεν γνωρίζει ποιος θα γίνει ο σύντροφός του στον γάμο. Παρόλο που όλοι έχουν τις δικές τους απόψεις και προσωπικές στάσεις για το θέμα του γάμου, κανείς δεν μπορεί να προβλέψει ποιος θα γίνει, στο τέλος, το πραγματικό του έτερον ήμισυ, κι έτσι οι προσωπικές απόψεις του καθενός έχουν ελάχιστη σημασία. Αφού γνωρίσεις κάποιον άνθρωπο που σου αρέσει, μπορείς να προσπαθήσεις να τον κατακτήσεις· ωστόσο, το αν ο άνθρωπος αυτός ενδιαφέρεται για εσένα και το αν θα γίνει ο σύντροφός σου, δεν είναι δική σου απόφαση. Το αντικείμενο της στοργής σου δεν είναι απαραίτητα το άτομο με το οποίο θα μπορέσεις να μοιραστείς τη ζωή σου· στο μεταξύ, κάποιος που ποτέ σου δεν περίμενες, μπαίνει αθόρυβα στη ζωή σου και γίνεται ο σύντροφός σου, το σημαντικότερο στοιχείο στη μοίρα σου, το άλλο σου μισό, ο άνθρωπος με τον οποίο η μοίρα σου είναι άρρηκτα συνδεδεμένη». «Ο γάμος αποτελεί σημαντική καμπή στη ζωή του ανθρώπου. Είναι το προϊόν της μοίρας ενός ανθρώπου και ένας κρίσιμος κρίκος στη μοίρα του· δεν θεμελιώνεται πάνω στην προσωπική βούληση ή τις προτιμήσεις κάποιου και δεν επηρεάζεται από κανέναν εξωτερικό παράγοντα· αντιθέτως, καθορίζεται εξ ολοκλήρου από τις μοίρες των δύο μερών, και από τα όσα έχει διευθετήσει και προαποφασίσει ο Δημιουργός σχετικά με τις μοίρες του ζεύγους».

Τα λόγια του Θεού με έκαναν να καταλάβω καλύτερα τον τρόπο με τον οποίο αποφασίζει ο Θεός τον γάμο του καθενός. Τον κανονίζει σύμφωνα με τη μοίρα των δύο πλευρών. Ανεξάρτητα με ποιες επιλογές κάνουμε και ποιες είναι οι προτιμήσεις μας, δεν πρόκειται ποτέ να αλλάξουν τον γάμο που έχει αποφασίσει ο Θεός για μας. Και αυτό που κανονίζει ο Θεός για μας, είναι για το καλύτερο. Καθώς σκεφτόμουν το παρελθόν, τότε που άρχισα για πρώτη φορά να ψάχνω για σύντοφο, ευχόμουν να βρω κάποιον που να ήταν όμορφος, να είχε τον ίδιο τρόπο σκέψης με μένα και να ικανοποιεί τα δικά μου πρότυπα. Το πρώτο μου αγόρι, αν και πληρούσε αυτές τις προϋποθέσεις, ήταν κατώτερου χαρακτήρα: Την ώρα που είχε σχέση μαζί μου, έβλεπε και μερικά άλλα κορίτσια. Δεν κατείχε ούτε καν την ελάχιστη ηθική που θα έπρεπε να έχουν οι κανονικοί άνθρωποι. Παρόλο που με άκουγε να διαβάζω την Βίβλο, δεν πίστευε στον Κύριο. Δεν είχαμε κοινή πίστη και περπατούσαμε σε διαφορετικές οδούς στη ζωή, έτσι ήταν ακατάλληλος για να γίνει σύντροφός μου. Αργότερα, συνάντησα ένα άτομο που φαινόταν πως είχαμε τον ίδιο τρόπο σκέψης. Σκέφτηκα πως θα μπορούσαμε να βοηθήσουμε και να στηρίξουμε ο ένας τον άλλον πνευματικά και να περπατήσουμε την οδό της πίστης στον Θεό, μαζί. Όμως αποδείχτηκε πως ήταν ψεύτικος πιστός. Τελικά, υπό τις διευθετήσεις του Θεού, γνώρισα τον Τάο και παντρευτήκαμε. Αυτό με έκανε να δω ότι ο γάμος μου πραγματικά, δεν είχε αποφασιστεί από εμένα αλλά ελέγχθηκε και κανονίστηκε εξ' ολοκλήρου από τον Θεό. Η επιλογή μου ως προς το άλλο μου μισό, σύμφωνα με το δικό μου γούστο ήταν λανθασμένη και ασύμβατη με το θέλημα του Θεού. Και ο γάμος που μου απένειμε ο Θεός είναι για το καλύτερο. Ο σύζυγός μου κι εγώ έχουμε ένα νου και σκοπό, λατρεύουμε μαζί τον Θεό και εκπληρώνουμε τα καθήκοντά μας ως δημιουργημένα όντα. Ζούμε πολύ ευτυχισμένα. Ευχαριστώ τον Θεό από τα βάθη της καρδιάς μου για όσα προετοίμασε για μένα.

Μέσα από την εμπειρία μου, νιώθω στ' αλήθεια πως ο σύντροφός μας στο ταξίδι της ζωής έχει προετοιμαστεί από τον Δημιουργό πολύ καιρό πριν. Στον γάμο, θα πρέπει να διατηρούμε καρδιά υπομονής και αναζήτησης, υπακούοντας στην κυριαρχία και τις διευθετήσεις του Θεού.

Από: Ακολουθήστε τα βήματα του Ιησού Χριστού

💕⋱⋰ ⋱💗⋰*⋱⋰ ⋱💗⋰*⋱⋰ ⋱💗⋰*⋱⋰ ⋱💗⋰*⋱⋰ ⋱💗 

© 2018 Το ταξιδιωτικό blog του Αντρέα. Διατηρούνται όλα τα δικαιώματα.
Υλοποιήθηκε από τη Webnode
Δημιουργήστε δωρεάν ιστοσελίδα! Αυτή η ιστοσελίδα δημιουργήθηκε με τη Webnode. Δημιουργήστε τη δική σας δωρεάν σήμερα! Ξεκινήστε