Πώς μπορούμε να ξεφύγουμε από την σκιά της συζυγικής απιστίας;

2019-10-29

Χαιρετώ τους αδελφούς και τις αδελφές των Πνευματικών Ερωτήσεων και Απαντήσεων,

Είμαι παντρεμένη εδώ και είκοσι χρόνια. Νόμιζα πως εγώ κι ο σύζυγός μου ήμασταν αφοσιωμένοι ο ένας στον άλλον. Όμως αναπάντεχα, ο σύζυγός μου μπλέχτηκε σε παράλληλη σχέση. Νιώθω πολύ αναστατωμένη και δεν ξέρω πώς να το αντιμετωπίσω. Θα ήθελα να ρωτήσω: γιατί είναι τόσο εύθραυστη η συζυγική τρυφερότητα; Πώς μπορώ να ξεφύγω από την αγωνία;

Με εκτίμηση,
Μόγιαν
Γεια σου, αδελφή Μόγιαν,

Βλέποντας το μήνυμά σου, μπορώ να καταλάβω πώς αισθάνεσαι, επειδή είχα την ίδια εμπειρία με σένα. Εκείνη τη μαύρη περίοδο, αν δεν είχα την καθοδήγηση των λόγων του Θεού, δεν θα γνώριζα πώς να περπατήσω στο μονοπάτι που απλωνόταν μπροστά μου. Η καθοδήγηση των λόγων του Θεού ήταν αυτή που με βοήθησε να καταλάβω γιατί η συζυγική τρυφερότητα είναι τόσο εύθραυστη, κι επίσης μου επέτρεψε να γνωρίσω τη ρίζα των συμφορών του ανθρώπου. Σταδιακά, απομακρύνθηκα από τη σκιά της προδοσίας του συζύγου μου.

                                                   Πηγή εικόνας: astoltz

Ο σύζυγός μου κι εγώ αγαπιόμασταν από παιδιά, είχαμε πολλά κοινά ενδιαφέροντα και μιλούσαμε ο ένας στον άλλον για άπειρα πράγματα. Η οικογένειά μου δεν συναίνεσε στον γάμο μας, όμως ξεπεράσαμε όλα τα εμπόδια και μείναμε μαζί. Αφότου παντρευτήκαμε, ο σύζυγός μου ήταν πολύ ευγενικός και με πρόσεχε πολύ. Νόμιζα πως είχαμε μια βαθιά αμοιβαία τρυφερότητα κι έτσι θα ήμασταν πάντα ευτυχισμένοι. Όμως η πραγματικότητα μού επέφερε ένα σκληρό πλήγμα...

Ο σύζυγός μου άρχισε να κερδίζει περισσότερα χρήματα και να έρχεται σε επαφή με περισσότερους ανθρώπους, αλλά αυτό σήμαινε επίσης, πως τον περιτριγύριζαν περισσότεροι επιφανειακοί φίλοι. Μια μέρα, άνοιξα κατά τύχη την εφαρμογή του με τα μηνύματα και είδα ένα μήνυμα. Εκεί, αποκαλούσε μια άλλη γυναίκα «γλυκιά μου». Εκείνη τη στιγμή δεν μπορούσα να πιστέψω στα μάτια μου. Δεν μπορούσα να σταματήσω να τρέμω ολόκληρη. Ορκίστηκε πως θα με αγαπά για το υπόλοιπο της ζωής μας, πώς μπορούσε να λέει γλυκόλογα σ' άλλη γυναίκα μ' αυτόν τον τρόπο; Ήμασταν μαζί τόσο πολλά χρόνια, πώς μπόρεσε να με προδώσει; Υπό από την πίεση των ερωτήσεών μου, παραδέχτηκε ότι πράγματι είχε μια σχέση, και είπε αδιάφορα πως δεν ήταν και τίποτα σπουδαίο και πως πολλοί συνάδελφοί του είχαν παράλληλες σχέσεις.

Εκείνη τη στιγμή ένιωσα σαν να μου ήρθε ο ουρανός σφοντύλι. Θυμός, ντροπή και η αίσθηση ότι ήμουν αβοήθητη, κατέκλυσαν το μυαλό μου. Δεν μπορούσα να συγκρατήσω τον πόνο στην καρδιά μου και ούρλιαζα κλαίγοντας.

Τις μέρες που ακολούθησαν αφότου ο σύζυγός μου παραδέχθηκε την προδοσία του, ένιωθα πως τίποτα δεν είχε πια νόημα. Αποκόπηκα από τους πάντες και για μια ολόκληρη εβδομάδα δεν είπα λέξη. Μόλις σκεφτόμουν την προδοσία του συζύγου μου, τα δάκρυα ξεχύνονταν σαν ποτάμι. Ήθελα να ξοδέψω όλα του τα χρήματα για να τον εκδικηθώ, κι έτσι άρχισα να αγοράζω ρούχα και παπούτσια, έβγαινα έξω για φαγητό κλπ... Ωστόσο, κάθε φορά που ξόδευα τα χρήματά του, δεν ένιωθα λιγότερο ταραγμένη. Μέσα σε δύο μόλις εβδομάδες, έχασα 8,5 κιλά.

Αβοήθητη και πονεμένη, είδα πως τα λόγια του Θεού έλεγαν: «Η μία μετά την άλλη, όλες αυτές οι τάσεις επιφέρουν μια σατανική επίδραση, η οποία συνεχώς εκφυλίζει τον άνθρωπο, τον κάνει να χάνει συνεχώς τη συνείδηση, την ανθρώπινη φύση και τη λογική του, και υποβαθμίζει ολοένα περισσότερο την ηθική του και την ποιότητα του χαρακτήρα του, σε βαθμό που να μπορούμε να πούμε ότι οι άνθρωποι σήμερα, στην πλειονότητά τους, δεν έχουν καμία ακεραιότητα, καθόλου ανθρώπινη φύση, αλλά ούτε και συνείδηση, πόσο μάλλον λογική. Ποιες είναι, λοιπόν, αυτές οι τάσεις; Δεν είναι δυνατόν να διακρίνεις αυτές τις τάσεις με γυμνό οφθαλμό. Όταν φυσάει ο άνεμος των τάσεων, ίσως μόνο ένας μικρός αριθμός ανθρώπων να είναι αυτός που ορίζει τις τάσεις. Αυτοί οι άνθρωποι ξεκινούν να κάνουν κάτι, αποδέχονται ένα είδος ιδέας ή ένα είδος προοπτικής. Ωστόσο, οι άνθρωποι, στην πλειονότητά τους, και λόγω της άγνοιάς τους, θα εξακολουθούν να μολύνονται συνεχώς, να αφομοιώνονται και να έλκονται από αυτού του είδους την τάση, μέχρι όλοι τους, χωρίς να το γνωρίζουν, να την αποδέχονται ακούσια, να βυθίζονται σ' αυτήν και να ελέγχονται από αυτήν. Αυτού του είδους οι τάσεις, η μία μετά την άλλη, τους ανθρώπους που δεν έχουν νου υγιή εν σώματι υγιεί, που δεν έχουν γνωρίσει ποτέ την αλήθεια, που δεν μπορούν να καταλάβουν τη διαφορά ανάμεσα στο θετικό και το αρνητικό, τους κάνουν να αποδέχονται πρόθυμα τις όποιες τάσεις, τις απόψεις για τη ζωή και τις αξίες που προέρχονται από τον Σατανά. Αποδέχονται ό,τι τους λέει ο Σατανάς σχετικά με την προσέγγιση που πρέπει να έχουν απέναντι στη ζωή και τον τρόπο ζωής που τους «χαρίζει» ο Σατανάς. Δεν έχουν τη δύναμη ούτε την ικανότητα, πόσο μάλλον την επίγνωση, για να αντισταθούν».

Από τα λόγια του Θεού κατάλαβα ότι ο λόγος για τον οποίο ζούμε μέσα σε τόσο πόνο, είναι γιατί έχουμε αποδεχθεί τις πονηρές τάσεις του Σατανά. Στις μέρες μας, η δημόσια ηθική χειροτερεύει μέρα με τη μέρα, η πορνογραφία είναι κοινό φαινόμενο και όλα τα είδη εσφαλμένων απόψεων διαδίδονται παντού, όπως για παράδειγμα: «Να έχεις μία σύζυγο αλλά και πολλές ερωμένες» και «Άδραξε τη μέρα για να ικανοποιηθείς, επειδή η ζωή είναι σύντομη». Αυτές οι σκέψεις έχουν διαστρεβλώσει τη στάση των ανθρώπων για τη ζωή και την άποψή τους για την αγάπη. Οι άνθρωποι επιζητούν αυτές τις πονηρές τάσεις και θεωρούν τις παράλληλες σχέσεις ή τις ερωμένες περισσότερο ως δήλωση της ικανότητάς τους, παρά ως πηγή ντροπής. Τόσο πολλές οικογένειες έχουν διαλυθεί, και τόσο πολλά ζευγάρια αμφιταλαντεύονται μεταξύ της αγάπης και του μίσους και δεν μπορούν να ελευθερωθούν. Ο σύζυγός μου με πρόδωσε ακριβώς επειδή είχε αποδεχθεί αυτές τις απόψεις. Όταν είδε ότι πολλοί άνθρωποι γύρω του είχαν σχέσεις, το έκανε κι αυτός. Όχι μόνο δεν νιώθει μεταμέλεια, αλλά νομίζει πως πρόκειται για κάτι πολύ φυσιολογικό. Διεφθαρμένοι από τις σατανικές σκέψεις, έχουμε χάσει την ηθική μας και η διαπροσωπική τρυφερότητα έχει γίνει πολύ εύθραυστη.

Κι εγώ είχα επίσης αποδεχθεί κάποιες άλλες σατανικές απόψεις όπως: «Η ζωή είναι πολύτιμη, αλλά η αγάπη αξίζει πιο πολύ», «Να κρατάς το χέρι κάποιου και να τον συντροφεύεις μέχρι τα βαθιά γεράματα». Θεωρούσα την αγάπη ως το βασικό κριτήριο της ευτυχίας μου και το μόνο πράγμα που έκανε τη ζωή μου να αξίζει, και νόμιζα πως μόνο όταν κάποιος κατέχει μια γλυκιά αγάπη, τότε η ζωή του αξίζει και είναι γεμάτη νόημα. Επομένως, μπροστά στην προδοσία του συζύγου μου, βλέποντας πως ο γάμος μου, στην επιτυχία του οποίου είχα αφιερώσει τη ζωή μου, κατέληξε ένα τίποτα, έπαθα κατάθλιψη και βρισκόμουν όλη μέρα σε μια σύγχυση. Ήμουν σαν ένα πτώμα που περπατά. Αυτή ήταν η συνέπεια μιας ζωής σύμφωνης με τις φιλοσοφίες του Σατανά και, ακόμα πιο σημαντικό, ήταν το κακό που μου είχε προκαλέσει ο Σατανάς. Χωρίς την αλήθεια και δίχως διάκριση, όσον αφορά αυτούς τους σατανικούς κανόνες επιβίωσης, εμείς οι άνθρωποι δεν μπορούμε παρά να ζούμε μέσα στον πόνο και να μας ποδοπατά ο Σατανάς κατά βούληση.

Αργότερα, είδα αυτά τα λόγια του Θεού: «Επειδή η ουσία του Θεού είναι άγια, αυτό σημαίνει ότι μόνο μέσα από τον Θεό μπορείς να διαβείς τον φωτεινό, τον σωστό δρόμο στη ζωή. Μόνο μέσα από τον Θεό μπορείς να γνωρίσεις το νόημα της ζωής, να ζήσεις μια πραγματική ζωή, να κατέχεις την αλήθεια, να γνωρίσεις την αλήθεια και μόνο μέσα από τον Θεό μπορείς να αποκτήσεις ζωή από την αλήθεια. Μόνο ο ίδιος ο Θεός μπορεί να σε βοηθήσει να αποφύγεις το κακό και να σε σώσει από τη βλάβη που προκαλεί ο Σατανάς και τον έλεγχο που έχει επάνω σου. Εκτός από τον Θεό, κανένας και τίποτα δεν μπορεί να σε σώσει από τον ωκεανό των συμφορών, ώστε να μην υποφέρεις άλλο: αυτό καθορίζεται από την ουσία του Θεού».

Από τα λόγια του Θεού κατάλαβα ότι ο Θεός είναι η αλήθεια, η οδός και η ζωή. Μόνο ο Θεός μπορεί να μας σώσει από τις συμφορές του Σατανά. Ο Θεός ελπίζει πως ο καθένας μας θα μπορεί να ζήσει ευτυχισμένα, να Τον λατρεύει και να ακούει τα λόγια Του, ενώ ο Σατανάς, που διαφθείρει και βασανίζει τους ανθρώπους για διασκέδαση, θέλει να ζούμε μέσα στον πόνο. Μόνο όταν επιδιώκουμε την αλήθεια και την κερδίσουμε ως ζωή, μπορούμε να αποφύγουμε να ξεγελαστούμε από τον Σατανά και να ελευθερωθούμε από τον πόνο. Αναλογίστηκα το γεγονός ότι, εφόσον δεν είχα την ικανότητα να διακρίνω τα μέσα που χρησιμοποιεί ο Σατανάς για να διαφθείρει την ανθρωπότητα, ζούσα υπό τη σκιά της προδοσίας του συζύγου μου, φυλακισμένη από το παρελθόν και βασανίζοντας τον εαυτό μου. Αυτή η περίοδος της ζωής μου με έκανε κομμάτια. Όμως, υπό την καθοδήγηση των λόγων του Θεού, είδα καθαρά τις συμφορές που αυτές οι πονηρές τάσεις είχαν επιφέρει στους ανθρώπους, κι επίσης συνειδητοποίησα πως ο σύζυγός μου κι εγώ ήμασταν και οι δυο θύματα των πονηρών τάσεων του Σατανά. Σταδιακά, απομακρύνθηκα από τη σκιά της προδοσίας του συζύγου μου.

Αργότερα, άρχισα να εκτελώ ενεργητικά τα καθήκοντά μου στην εκκλησία και τώρα ζω μια πλούσια ζωή.

Αδελφή Μόγιαν, δεν γνωρίζω αν η εμπειρία μου θα σε βοηθήσει να ξεφύγεις από τον πόνο σου, όμως ελπίζω στ' αλήθεια να μπορέσεις, μέσα από τα λόγια του Θεού, να δεις καθαρά τις συνέπειες αυτών των πονηρών τάσεων που διαφθείρουν την ανθρωπότητα. Μην πιστέψεις ποτέ τα κόλπα του Σατανά και να ζεις σύμφωνα με τα λόγια του Θεού. Ο Θεός να σε ευλογεί!

Με εκτίμηση,
Πνευματικές Ερωτήσεις και Απαντήσεις

Από: Ακολουθήστε τα βήματα του Ιησού Χριστού

💕⋰*⋱⋰ ⋱💗⋰*⋱⋰ ⋱💗⋰*⋱⋰ ⋱ 💗⋰*⋱⋰ ⋱💗⋰*⋱⋰ ⋱💕

Προτεινόμενα: Συζυγικές σχέσεις - Έχω μια καλή ζωή, είμαι πολύ ευτυχισμένη με τον γάμο μου

Γιατί θα πρέπει να πιστεύουμε στον Θεό; Τι είναι η αληθινή πίστη στον Θεό;

© 2018 Το ταξιδιωτικό blog του Αντρέα. Διατηρούνται όλα τα δικαιώματα.
Υλοποιήθηκε από τη Webnode
Δημιουργήστε δωρεάν ιστοσελίδα! Αυτή η ιστοσελίδα δημιουργήθηκε με τη Webnode. Δημιουργήστε τη δική σας δωρεάν σήμερα! Ξεκινήστε