Πώς μπορούμε να προσευχηθούμε για να λάβουμε την απάντηση του Θεού; Ας μάθουμε μαζί για τον πιο αποτελεσματικό τρόπο της προσευχής.

2020-06-08


Σηκώθηκα σήμερα το πρωί, στάθηκα μπροστά στο παράθυρο του μπαλκονιού και κοίταξα τον καιρό. Ξαφνικά θυμήθηκα ότι έλαβα πρόσφατα τις επιστολές από τους φίλους μου στο Messenger.
Η φίλη από αυτούς μου είπε: Αλίμονο, Άννα, ξέρεις; Αν και προσεύχομαι καθημερινά στον Κύριο Ιησού Χριστό, δεν γνωρίζω πάντα πώς να προσευχόμαστε για να λάβουμε την απάντηση του Κυρίου. Στην πραγματικότητα, έχω συναντήσει τη ίδια ερώτηση της φίλης πριν. Θυμάμαι ότι όταν άρχισα να πιστεύω στον Κύριο Ιησού Χριστό, έδινα ιδιαίτερη προσοχή στην προσευχή, επειδή ήξερα ότι η προσευχή στον Θεό είναι απαραίτητη για τους χριστιανούς. Μόνο προσεύχομαι περισσότερο, μπορώ να είμαι πιο κοντά στον Κύριο. Όταν άρχισα να προσεύχομαι, ένιωθα συχνά το άγγιγμα του Κυρίου. Ένιωσα ότι η εμπιστοσύνη μου αυξανόταν σταδιακά και η αγάπη μου για τον Κύριο γινόταν όλο και μεγαλύτερη. Αργότερα, δεν ήξερα τι συνέβαινε. Όταν προσευχήθηκα, σιγά-σιγά δεν ένιωσα το άγγιγμα του Κύριου. Η καθημερινή προσευχή φάνηκε να είναι τελετουργία. Μερικές φορές όταν αντιμετώπιζα τις δυσκολίες στη ζωή ή την εργασία προσευχήθηκα στον Κύριο, δεν ήξερα πώς να λάβω την καθοδήγηση του Κυρίου. Ήμουν πολύ μπερδεμένη. Τι συμβαίνει με την προσευχή μου; Γιατί δεν μπόρεσα να λάβω την απάντηση του Κυρίου; Πώς μπορώ να προσευχηθώ; Γιατί δεν μπορούν οι προσευχές μου να λάβουν την απάντηση του Κυρίου;
Δεν ήταν μέχρι που δέχτηκα το έργο του Θεού τις έσχατες ημέρες και διάβασα αυτό το κεφάλαιο από τον λόγια του Θεού «Σχετικά με την πράξη της προσευχής» και κατάλαβα τον πραγματικό λόγο για τον οποίο η προσευχή δεν έλαβε απάντηση από τον Κύριο, και πώς να προσευχόμαστε για να λάβουμε τη χαρά του Κυρίου.
Αδελφοί και αδελφές, επίσης έχετε αυτή τη σύγχυση; Γιατί η προσευχή μου δεν ακούγεται από τον Θεό; Πώς μπορούμε να προσευχόμαστε για να λάβουμε την απάντηση του Θεού; 

Προτεινόμενα: πως πρεπει να προσευχομαστε

© 2018 Το ταξιδιωτικό blog του Αντρέα. Διατηρούνται όλα τα δικαιώματα.
Υλοποιήθηκε από τη Webnode
Δημιουργήστε δωρεάν ιστοσελίδα! Αυτή η ιστοσελίδα δημιουργήθηκε με τη Webnode. Δημιουργήστε τη δική σας δωρεάν σήμερα! Ξεκινήστε