Ο γάμος δεν με προβλημάτιζε πια (II)

2019-10-25

Από τον Κιου Σε, Ιαπωνία

Συνέχιζα να διαβάζω και διάβασα αυτά τα λόγια του Παντοδύναμου Θεού: «Ο καθένας συναντά πολλούς ανθρώπους στη ζωή του, αλλά κανείς δεν γνωρίζει ποιος θα γίνει ο σύντροφός του στον γάμο. Παρόλο που όλοι έχουν τις δικές τους απόψεις και προσωπικές στάσεις για το θέμα του γάμου, κανείς δεν μπορεί να προβλέψει ποιος θα γίνει, στο τέλος, το πραγματικό του έτερον ήμισυ, κι έτσι οι προσωπικές απόψεις του καθενός έχουν ελάχιστη σημασία. ... Ανεξάρτητα από το αν ο γάμος ο ίδιος φέρει ευτυχία ή πόνο, η αποστολή του καθενός στον γάμο είναι προκαθορισμένη από τον Δημιουργό και δεν θα αλλάξει· όλοι πρέπει να την εκπληρώσουν. Επιπλέον, η προσωπική μοίρα που βρίσκεται πίσω από κάθε γάμο είναι αμετάβλητη· έχει καθοριστεί πολύ καιρό νωρίτερα από τον Δημιουργό. ... Ένας γάμος δεν είναι το προϊόν των οικογενειών των δύο μελών, των συνθηκών στις οποίες μεγάλωσαν, των εμφανίσεων, των ηλικιών, των ιδιοτήτων, των ταλέντων τους και άλλων παραγόντων· αντιθέτως, προέρχεται από μια κοινή αποστολή και μια συνδεδεμένη μοίρα. Αυτή είναι η προέλευση του γάμου· ένα προϊόν της ανθρώπινης μοίρας που ενορχηστρώνεται και διευθετείται από τον Δημιουργό» («Ο ίδιος ο Θεός, ο μοναδικός Γ΄»).

Τα λόγια του Θεού με διαφώτισαν. Είχα γνωρίσει πολλές κοπέλες στην Ιαπωνία αλλά τα πράγματα ποτέ δεν πήγαν καλά. Μετά από πολλές ατυχίες, υπέθεσα πως δεν θα βρω τη σύντροφό μου στην Ιαπωνία και πως ίσως τα πράγματα να αλλάξουν αν έφευγα από εκεί. Πίστευα πως θα βρω μια σύντροφο ζωής επειδή είχα καλή ποιότητα και καλή προσωπική κατάσταση, αλλά το αν θα παντρευτώ ή όχι στην πραγματικότητα είναι προκαθορισμένο από τον Δημιουργό. Δεν έχει σημασία ποια είναι η προσωπική μου κατάσταση, γιατί ο Θεός υπαγορεύει αν θα παντρευτώ. Αν συνεχίσω να ψάχνω για εξωτερικές αιτίες και να κάνω σχέδια από μόνος μου, θα εξακολουθώ να εναντιώνομαι στην κυριαρχία του Θεού, και στο τέλος δεν θα κερδίσω παρά μόνο αυξημένο εκνευρισμό και πόνο. Ο Θεός λέει: «Από τη δημιουργία του κόσμου έχω αρχίσει να προκαθορίζω και να επιλέγω αυτήν την ομάδα ανθρώπων, δηλαδή εσάς σήμερα. Το ταμπεραμέντο σας, το επίπεδο, η εμφάνιση, το ανάστημα, η οικογένεια στην οποία γεννηθήκατε, η δουλειά και ο γάμος σου, όλη σου η οντότητα , ακόμα και το χρώμα των μαλλιών και του δέρματός σου, καθώς και η στιγμή της γέννησής σου έχουν όλα διευθετηθεί από τα χέρια Μου. Ακόμα και όσα κάνεις και οι άνθρωποι που συναντάς καθημερινά διευθετούνται από τα χέρια Μου, για να μην αναφέρω πως το γεγονός ότι σας φέρνω μέσα στην παρουσία Μου σήμερα είναι, ουσιαστικά, η διευθέτησή Μου. Μην ταράζεστε, θα πρέπει να προχωράτε με ψυχραιμία» («Κεφάλαιο 74»).Ο Θεός έχει ήδη προκαθορίσει και κανονίσει τη ζωή μου, συμπεριλαμβανομένων της συντρόφου μου, του μέλλοντός μου και του τελικού προορισμού μου. Δεν χρειάζεται να ασχολούμαι άλλο μ' αυτά. Πρέπει να υπακούσω στην κυριαρχία και τις διευθετήσεις του Θεού.

Εκείνη τη στιγμή, κέρδισα κάποια γνώση για την κυριαρχία και τις διευθετήσεις του Θεού, αλλά ήδη είχα καταθέσει την παραίτησή μου στην εταιρία και είχα υποσχεθεί στους συγγενείς μου στις ΗΠΑ πως θα πήγαινα στην Αμερική. Επίσης είχα και δουλειά στην Αμερική. Όλα πήγαιναν όπως είχα σχεδιάσει.

Μια μέρα, είδα πως τα λόγια του Παντοδύναμου Θεού έλεγαν: «Επομένως, όταν οι άνθρωποι αναγνωρίσουν την κυριαρχία του Θεού πάνω στην ανθρώπινη μοίρα, οι έξυπνοι επιλέγουν να τη γνωρίσουν και να τη δεχθούν, να αποχαιρετήσουν τις επώδυνες ημέρες που προσπαθούσαν να χτίσουν μια καλή ζωή με τα δυο τους χέρια, και να μη συνεχίσουν να αγωνίζονται ενάντια στη μοίρα και να επιδιώκουν τους υποτιθέμενους στόχους της ζωής τους με τον δικό τους τρόπο». («Ο ίδιος ο Θεός, ο μοναδικός Γ΄»). Αυτά τα λόγια μού έδωσαν την ιδέα πως δεν έπρεπε να πάω στις Ηνωμένες Πολιτείες. Ήταν λόγω της αποτυχίας στην αγάπη που ήθελα να αφήσω την Ιαπωνία για τις ΗΠΑ. Έλπιζα πως η ζωή μου θα άλλαζε στις ΗΠΑ και πως θα έβρισκα την κατάλληλη για εμένα. Αλλά τότε κατάλαβα πως ο γάμος μου είναι στα χέρια του Θεού, όχι στα δικά μου.

Όμως, έπρεπε να κάνω μια επιλογή, και εξακολουθούσα να δυσκολεύομαι και να διστάζω: να μείνω στην Ιαπωνία ή να πάω στις Ηνωμένες Πολιτείες; Δεν μπορούσα να αποφασίσω, οπότε μίλησα στους αδερφούς και στις αδερφές για το πρόβλημά μου. Εκείνοι μου είπαν: «Προσευχήσου και αναζήτησε τον Θεό στα πάντα. Άσε τον Θεό να πάρει την ευθύνη της ζωής σου». Αργότερα, μέσα από την προσευχή, κατάλαβα το θέλημα του Θεού, και πήρα την τελική απόφαση.

Την τρίτη μέρα αφότου προσευχήθηκα στον Θεό, άκουσα την αδερφή Μα να μοιράζεται μερικές από τις εμπειρίες της. Υπήρχε μια αδερφή που ζούσε στην Ιταλία, η οποία, επειδή δεν ήξερε καλά ιταλικά, ήταν πολύ λυπημένη που δεν θα μπορούσε να καταμαρτυρήσει το έργο του Παντοδύναμου Θεού των εσχάτων ημέρων - του Κύριου Ιησού που έχει επιστρέψει - σε έναν ιταλό χριστιανό που λαχταρούσε για την αλήθεια και αναζητούσε την αλήθεια. Η Αδερφή Μα είπε πως την άγγιξε το κείμενο για την εμπειρία της αδερφής και πως μετάνιωνε που δεν μπορούσε να κηρύξει το ευαγγέλιο στους Ιάπωνες επειδή δεν είχε δώσει πολλή προσοχή στο να μάθει ιαπωνικά. Ένιωθε ένοχη και υπόχρεη στον Θεό. Ακούγοντας τη συναναστροφή της, ένιωσα ντροπιασμένος και υπόχρεος στον Θεό επίσης. Καταλάβαινα ιαπωνικά, αλλά ποτέ δεν είχα σκεφτεί να μείνω στην Ιαπωνία για να κηρύξω το ευαγγέλιο στους Ιάπωνες. Το μόνο που σκεφτόμουν ήταν να αναζητήσω έναν καλό γάμο στις ΗΠΑ. Όμως, σπαταλούσα αυτό που ο Θεός είχε προετοιμάσει μέσα μου (τη γνώση μου των ιαπωνικών).

Εκείνο το διάστημα, δεν μπορούσα να σταματήσω να σκέφτομαι τις ομιλίες του Θεού: «Έχεις συναίσθηση του βάρους που κουβαλάς, της αποστολής και της ευθύνης σου; Ποια είναι η ιστορική σημασία της αποστολής σου; Πώς θα υπηρετήσεις σαν καλός κύριος για την επόμενη εποχή; Κατανοείς την έννοια της κυριότητας; ... Πόσοι άνθρωποι περιμένουν εσένα να γίνεις ο ποιμένας τους; Είναι βαρύ το καθήκον σου; Είναι άνθρωποι φτωχοί, θλιβεροί, τυφλοί και χαμένοι, που θρηνούν στο σκοτάδι, φωνάζοντας "πού είναι ο δρόμος;" ... Είναι καιρός τώρα που έχουν αποκλειστεί από ανελέητα δεσμά και από την ιστορία που δεν αλλάζει. Ποιος άκουσε ποτέ τον θρήνο τους; Ποιος είδε ποτέ το θλιβερό τους πρόσωπο; Σκέφτηκες ποτέ πόσο θλιμμένη και ανήσυχη είναι η καρδιά του Θεού; Πώς μπορεί να αντέξει να βλέπει την αθώα ανθρωπότητα που Αυτός δημιούργησε με τα ίδια Του τα χέρια να βασανίζεται τόσο; Εξάλλου, η ανθρωπότητα είναι οι δυστυχείς που έχουν δηλητηριαστεί. Παρόλο που έχουν επιβιώσει μέχρι σήμερα, ποιος θα πίστευε πως έχουν από καιρό δηλητηριαστεί από τον κακό; Ξέχασες πως είσαι ένα από τα θύματα; Λόγω της αγάπης σου για τον Θεό, δεν είσαι διατεθειμένος να αγωνιστείς για να σώσεις εκείνους που έχουν επιβιώσει; Δεν είσαι πρόθυμος να βάλεις τα δυνατά σου, ώστε να ξεπληρώσεις τον Θεό, που αγαπά την ανθρωπότητα σαν την ίδια τη σάρκα και το αίμα Του;» («Πώς πρέπει να αντιμετωπίσεις τη μελλοντική αποστολή σου»).

Ο Θεός θρηνούσε και ανησυχούσε για τους αθώους ανθρώπους από τότε που τους διέφθειρε ο Σατανάς. Στο παρόν, ο Θεός ήρθε να σώσει αυτούς που έχουν σοβαρά προβλήματα. Χρειάζονται περισσότεροι άνθρωποι για να κηρύξουν το ευαγγέλιο ώστε εκείνοι που ζουν ακόμη στο σκοτάδι να μπορέσουν να επιστρέψουν ενώπιον του Θεού. Οι Ιάπωνες όλη τους τη ζωή προσπαθούσαν απλώς να επιβιώσουν. Μερικοί εξακολουθούν να εργάζονται ακόμη και στα εβδομήντα ή στα ογδόντα τους. Πολλοί ηλικιωμένοι, που δεν έχουν κανέναν να τους φροντίσει, πεθαίνουν μόνοι τους στα σπίτια τους χωρίς να το προσέξει κάποιος μέχρι τη στιγμή που τα σώματά τους αρχίζουν να μυρίζουν άσχημα. Κάποιοι νέοι άνθρωποι αυτοκτονούν πέφτοντας κάτω από τα τρένα, επειδή δεν μπορούν να αντέξουν την τεράστια πίεση στην εργασία τους... Δεν ήταν το κήρυγμα των αδελφών που με έφερε ενώπιον του Θεού έτσι ώστε να λάβω τη σωτηρία Του; Σήμερα, το έργο του Παντοδύναμου Θεού είναι ένα σημαντικό μέρος του τελευταίου σταδίου του έργου στο σχέδιο διαχείρισής Του. Μόνο εκείνοι που αποδέχονται το έργο του Παντοδύναμου Θεού έχουν την ευκαιρία να σωθούν και να εισέλθουν στη βασιλεία του Θεού. Εγώ ακολούθησα τη γιαγιά μου και έγινα καθολικός όταν ήμουν παιδί, και τώρα έχω καλωσορίσει την επιστροφή του Κυρίου. Είμαι τόσο ευλογημένος, όμως ποτέ δεν σκέφτομαι να κάνω κάτι για τον Θεό. Έτσι, είπα στον εαυτό μου: «Να μην είσαι ποτέ αγνώμων! Να μη ζεις ποτέ μόνο για έναν καλό γάμο! Ζήσε για τον Θεό έτσι ώστε να μην ζήσεις αυτή τη ζωή μάταια». Τότε αποφάσισα να μείνω στην Ιαπωνία αντί να πάω στις Ηνωμένες Πολιτείες.

Από τότε και στο εξής, ξόδευα όλον τον ελεύθερο χρόνο μου διαβάζοντας τα λόγια του Θεού, ακούγοντας τις συναναστροφές και τους ύμνους με τα λόγια του Θεού, όπως επίσης και παρακολουθούσα ευαγγελικές ταινίες. Βρισκόμουν με τους αδελφούς και τις αδελφές κάθε εβδομάδα. Σταδιακά, άρχισα να συνεργάζομαι με τους αδελφούς και τις αδελφές στο κήρυγμα του ευαγγελίου για να καταμαρτυρήσω για τον Θεό.

Καθώς ανατρέχω σε όλα όσα έχω βιώσει σ' αυτό το διάστημα, είμαι ευγνώμων στον Παντοδύναμο Θεό. Με έκανε να ξέρω πως ο γάμος κάποιου είναι στα χέρια Του και πως το πεπρωμένο δεν μπορεί να αλλάξει από τις προσπάθειες του ή από την προσωπική του κατάσταση. Τι είδους σύντροφο ζωής θα συναντήσει κάποιος, ποιον θα αγαπήσει και από ποιον θα αγαπηθεί, όλα έχουν προκαθοριστεί από τον Θεό εδώ και πολύ καιρό. Τώρα, έχω πάρει μια σωστή απόφαση σχετικά με τον γάμο - να υπακούω στην κυριαρχία και τις διευθετήσεις του Θεού και να προχωρώ ήρεμα. Ανεξάρτητα από το αν ο Θεός έχει προετοιμάσει για μένα μια καλή σύντροφο ζωής ή όχι, δεν θα παραπονεθώ ποτέ, ούτε θα παλέψω, αλλά θα υπακούω και θα περιμένω τις διευθετήσεις του Θεού. Το μόνο που θέλω τώρα είναι να συνεισφέρω τη δική μου προσπάθεια στη διάδοση του ευαγγελίου της βασιλείας του Θεού και να επιδιώξω να ζήσω μια ζωή με νόημα. Δόξα στον Παντοδύναμο Θεό! Όλη η εξουσία, η δόξα και οι έπαινοι στον Παντοδύναμο Θεό εις τον αιώνα των αιώνων! Αμήν!

Τέλος.

Από: Ακολουθήστε τα βήματα του Ιησού Χριστού

╭✿╮╭✿╮╭✿╮❀*¨*•.¸¸✿ .•*¨*•.¸¸ ❀ ✿╭✿╮╭✿╮╭✿

© 2018 Το ταξιδιωτικό blog του Αντρέα. Διατηρούνται όλα τα δικαιώματα.
Υλοποιήθηκε από τη Webnode
Δημιουργήστε δωρεάν ιστοσελίδα! Αυτή η ιστοσελίδα δημιουργήθηκε με τη Webnode. Δημιουργήστε τη δική σας δωρεάν σήμερα! Ξεκινήστε